Ben gay nedir bilmiyorum

Arkadaşlarım benim gay olduğumu söylüyor. Ama ben gay nedir bilmiyorum. Bu konuyu açıklar mısınız?

Eşcinsellere verilen adlardan en çok kullanılanlardan biri yabancı bir dilden aktarılmış olan homoseksüel kelimesidir. Türk Dil Kurumu’nun Türkçe Sözlüğü’nde homoseksüelin karşılığı ise; cinsel isteklerini kendi cinsinden kimselerle yatıştırmak huyunda olan kimsedir. Türkiye’de eşcinsel denince çoğu kişinin aklına ağır makyajlı şarkıcılar, travestiler, kırıtarak yürüyen ve kadınsı giyinip konuşan dar blucinli genç erkekler geliyor. Tabi bu durum bir kavram karmaşasını da beraberinde getiriyor. Eşcinsel; kendi cinsine ilgi duyan kişidir. Biseksüel; her iki cinse de ilgi duyan kişidir. Heteroseksüel; karşı cinse ilgi duyan kişidir. Lezbiyen; eşcinsel kadındır. Gay ise eşcinsel erkektir. Travesti; kendi biyolojik cinsiyetinden memnun olan ve karşı cinsin giysilerini giymekten hoşlanan kişidir. Transseksüel ise; kendi biyolojik cinsiyetinden memnun olmayıp karşı cinse geçmek isteyen ya da geçmiş kişidir. Homofobi ise eşcinsellere yönelik kaygı, korkuya da nefret olarak tanımlanabilir.

Ben gay nedir bilmiyorum” üzerine 12 yorum

  1. hocam sorum aslında uzun ama kısa sorcam ergenlık caglarına henuz gırmemısım bıle cınsel tacızde bulundular 50 yaslarında ıkı ayrı adam tarafından ayrı yerlerde sımdı 35 yasındayım ben cocuklara ılgı duyuyorum 15 18 yaslarındakı erkek cocuklara genclıkde de vardı kızlarla ılıskım oldu cok trv oldu erkeklerle oldu ama 15 yasındakı cocukar ılgımı daha cok cekıyo kurtulamıyom ne yapcamıda bılmıyom bekarım bu uzden evlenmek da ıstemıyom saygılar sunarım

  2. kardeşim gay kendi cinsinden olanlarla ilişkiye girmektir.yani bir erkek bir bayanla değilde br erkekle cinsel ilişkiye giriyorsa bu gay lıktır.sen ilgi duyuyorum diosun eğer ilişkiye giriyorsan üzgünüm ama sen de bir gaysın….

  3. ben geyim amma bunda kurtula bilmiyorum hacam sizden cox ozdur diliyorum beni bu ezabdan qurtamak icin bi sey soyleyin ben erkekleri bakdikda cinsel orqanim kalkiyorm ben bunu nasil ede bilirim ki ben cinsel orqanim kalkmasin

  4. hocam ben gaymıyım her saniye başşı bir erkekle beraber olmak istiyorum erkeklerrden hoşlanıyorum onların alettlerinin yalamak istiyorum

  5. ben gay ım hiç çekiniyorum istediğimi yapıyorum ve mutluyum.toplum artık bizlerikabullenmeli.

  6. hocam hamit arkadasım sana sorununun ne oldugunu soruyor gay oldugunu zatern sölüyor sende gelmiş adama erkeklerle ilişkiye giriosan gaysın diosun malca bi cvp bu bence

  7. terminoloji konusunda bazı sıkıntılar yaşadığınızı düşünüyorum.GAY TERİMİ SADECE EŞCİNSEL ERKEKLER İÇİN KULLANILMAZ AYNI ZAMANDA EŞCİNSEL KADINLAR İÇİNDE KULLANILIR.merak edenler için ;

    Gay sözcüğü Fransızca gai kökünden gelmektedir.Aslen "neşeli, umursamaz" ve "canlı renkli, gösterişli" anlamlarına gelen "gay" tabiri 1960'lı yıllardan itibaren İngilizce'deki gay kelimesinin diğer anlamlarında kullanımı zamanla yok olmaya yüz tutmuştur.

    lezbiyen kelimesi 1800'lü yıllardan beri kullanılmaktadır.Bu kelimenin kökeni eşcinsel kadın şair Sappho'nun memleketi Lesbos (Midilli) Adası'na dayanır. Sappho şiirlerinde, kadınlara karşı duygularından bahsetmiştir. Dilbilimi açısından lezbiyen kelimesi "Lesboslu" anlamına gelir.

    kaynak:vikipedi

  8. Ben Buğra gay değilim ama bir gay tarafından saldırıya uğradım.Hasancan diye en yakın arkadaşım vardı.İyi anlaşıyorduk hep beni adını feriha koydumdaki Emir'e benzetiyordu.Bir gün buluştuk evlerine gittim.Ben 15 O17 yaşında birden ben O'na arkamı döndüm üzerime atladı.Ben oyun oynuuyoruz sandım hep beni gıdıklar gıdığım var çünküsonra beni soydu bi atlet bi pantalon kaldım üzerime çöktü kalkamadım bayıltıcı ilaçlar var onlardan koklatmak istedi bana kaçtım.Kapıları kilitlemiş.Ben yine yakalandım.Ben saklandım bulamadı beni sonrada kaçtı çok kötü birşey bu hiç gay olduklarını belli etmiyorlar.

  9. valla ben gay değilim sadece si……çiyim gay trv lez bayan falan tanımam sadece si….r geçerim

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir