Eşcinsel olmak istemiyorum.

17 yaşında bir erkeğim, daha milli olmadım. Benim sorunum; hemcinslerime de ilgi duymam. Eşcinsel olmak istemiyorum, hormon tedavisi işe yarar mı?

Biseksüalite yani kişinin hem karşı cinse hem de kendi cinsine ilgi duyması; ergenlik evresinde aşılması gereken önemli bir sorun­dur. Biseksüel sorunlar aşılmadan cinsel sorunların işlenmesi ola­naksızdır. Çünkü cinsel gelişimin aseksüel (sekse karsı ilgisiz veya isteksiz olan), biseksüel ve heteroseksüel (karşı cinse ilgi duyan) bir sıra izler. Cinsel gelişimin tamam­lanması, yani heteroseksüel ilişkilerin kurulması aseksüel ve biseksüel evreler­den geçerek, bu evrelerdeki sorunlar aşılarak sağlanmaktadır. Öte yandan er­genlik döneminin başlangıcında biseksüel eğilimlerin artması sık rastlanan bir durumdur. Ancak biseksüel eğilimler bilinçdışı çatışmalara, orga­nik, fizyolojik ve anatomik kökenlere dayanabilir. Hormon tedavisi, sadece hormon eksikliği durumlarında yararlı olabilen bir tedavidir, bir erkeğin cinsel yönelimini değiştirmez. Bu nedenle bir cinsel terapistle görüşmeniz uygun olur.

15 thoughts on “Eşcinsel olmak istemiyorum.

  1. 17 yasında bır gencım kendımı tanımaya basladıgımdan berı kendi cinsmden hoslanıyorum kendımı kadın gibi hissediyorum ailem benı bu halımle kabul etmıyolar pskolojık tedavı gordum yinede düzelemedm 11 yasında basladım kendı cinsimle ılıskıye gırmeye ama artık ıstemıyorum ben bu hayatı ne yaptıysam içimdekı kadınsı duyguları atamadım ne yapmam gerekıyo sizce hormon tedavisi işe yararmı bana yardım edin

  2. slm 16 yasındayım ve hağla ergenlik çağıma girmedim penisilim akıl almıcak kadar çok kücün ne olur bana yardım edin eş cinsellik korkusu var içimde küçükken erkek arkdaslarım 4-5 kere iliskiye girdim kendimden utanıyorum bana bi yol gesterin lütfenn

    1. kendinden utanacak hic bir sey yok. sadece elinden geleni yap gerisini Allaha birak .ayrica kucuk yaslarda her cocuk cinsel arayisa girdigi icin bazen kendisiyle ayni cinsiyette olanlada cinsel iliskiye girebiliyor. cok ciddiye alinacak bir sey degil diye dusnuyorum. bu kesinlikle escinselsin demek degildir.

      1. talat bey, bu iki yuzlu bir yorum olmuyormu? hiç kimse ilgi duymadigi bir cinsle sirf arayisa girdigi için iliski kurmaz, eger kendi cinsiniz ile iliski kurduysaniz escinselsiniz, ayni halde karsi cins ilede iliskiye giren olabilir ve bu kiside biseksueldir veee artik tabulari kirin ve insanlari olduklari gibi kabul edin! habib, mutlu oldugun gibi yasa diyorum, sevgilerimle, deniz

  3. Hayır ben Küçük yaştayken tecavüze uğradım çok iyi hatırlıyorum 3 yaşındayken bana tevüz ettiler 13 yaşına geldim hareketlerim değişti bir arkadaşıma ne yakışıklısın dedim ve gerçketen kaslı erkekleri görünce suratım kızarıyor lütfen yardımcı olun hormon tedavisi olsam geçermi ?

  4. slm bende kendimi bildim bileli hemcinslerime ilgi duyuyorum ve ilişkiye giriyorum bunu istemiyom kendimi tutamıyom sonrada pişman oluyom allah rızası için yardım istiyom çok kötüyüm bunalımdayım bi tane chat sitesi acmışlar sürekli giriyom istemiyom ya bende kızlara ilgi duyma isterim gerçekten çok kötüyüm ne yaptıysam olmadı namaz kıldım olmadı bıraktım olmadı olmuyor olmuyor olmuyor

  5. bu utanılacak bir şey değildir. nasıl bir kızla bir erkek duygusal veya cinsel ilişki içinde bulunabiliyorsa, erkekler ve kızlar da kendi aralarında bunu yaşayabilir. aile ve toplum baskısını unutunca sorun gibi gelmiyor değil mi? can yakmıyor? o zaman başkalarının kalıplaşmış yobaz düşüncelerine göre değil de, kalbinizden geçene göre yaşayacaksınız. bunu geçirmeye çalışmayın, tedavisi yok. hastalık değil ki nasıl tedavisi olsun? çevrenizdeki insanlar hamburgere bayılırken siz nefret etseniz anormal olmuyor da bu mu oluyor? ne farkı var ki? neden biz kaçıyoruz? neden "normal" diye tabir edilen insanlar tarafından olumsuz eleştiri ve tutumlara maruz kalıyoruz ve buna izin veriyoruz? öyle bir dünya yok. hepimiz insanız, birbirimizi sevsek de nefret etsek de aynı dünyada yaşıyoruz. benim ailem hariç tüm yakınlarım biliyor. hayatımdaki diğer insanlar da anlamıştır diye tahmin ediyorum ve bunu yaptığımdan beri intihar etmeye çalışmayı bırakıp nefes almaya başladım. lakin bu şekilde hayatımdan çıkacak insan zaten fazla bile kalmıştır. gerçek dost, arkadaş dediğiniz adamlar bu yüzden sizi istemeyecekse fazla bile kalmışlar hayatınızda. kendinizi sevin… sevgiler.

  6. Hiç bi bokunuz yok güzel güzel eşcinsel insanlarsınız işte bırakın kendini rahat rahat oldugunuz gibi yasayın içinizdekini yasayın. Bu salak tarih öncesi siteye ve yorumcularına da deger vermeyin… Kendinizi yasayın sadece kendinizi…

  7. ben 16 yasındayım erkekler ve kızlara karsı ilgi duyuyorum daha cok erkeklere ilig duyuyorum yalışıklı erkke görünce yerimde duramıyorum hem onu hayal ederek boşalalıyorum bna yardım edin eşcinsel olmazk istemiyorum

  8. Malesef ben bir gayım. Kuzenimle 7-8 yaşlarında sevişmeye başladık daha sonralar bu hoşumuza gitmistı sürekli yapmaya başladim.Aktif bir gaydim erkekleri sikmek hoşuma gidiyordu, kadinsi pasiflerden igreniyorum.Yolda yakışıklı bir erkek gördüğüm zaman sikim kalkıyor. 17 yaşında gizli bir aktifim.Daha sonra facebookta gizli bir hesap açtım oradan eklediğim çoğu kişiyle buluşup siktim, yine buluşmak istediklerini bana soylediler, sikim 21 cm yalan değil ister inanin ister inanmayin her neyse aka bu sefer kabul etmek icimden gelmemişti.Yerim olmadığı için sinemada sevismek, tuvalette sikmek, ormanda herşeyi yapmak hobi olmuştu bende.Gizli facebook hesabımda 1 ay yorum yazma engelim geldi bunun sayesinde kurtuluyorum sanki. Ama yinede ne yazık ki gayim. Burada dua, namaz vs.şeyler uygulayin okuyup ufleyin diyorlar ya sadece dua ve namaz doğru.Bundan 2 sene önce sürekli 5 vakit namaz kılmaya başlamıştim ama camiye gidiyordum bir türlü fırsat olmuyordu baskalariyla konuşmak.Bazen camiye yakışıkli erkekler geldiği zaman kendimi zor tutuyor, bakmamaya çalısıyordum.Simdı de namaz kılmiyorum hergün 31 çekiyorum bugün pazar günü son vermek istiyorum artık.%95 erkeklerden hoslaniyorum. Video izlerken gay olarakta izliyorum bulamazsam normal izliyorum ama gözüm hep erkeklerde oluyor.Bana ne olursa olsun buradan cevap verin gizli olmasın yazın buradaki cevabı herkes görsün.E-posta adresime girmiyorum oraya gönderirseniz bakamam.Bana yardımci olun bu gay olma arzusundan vazgeçmek istiyorum.Iyi günler…

  9. arkadaşlar ben 18 yaşında biriyim ve hayada kendi cinsimle ilgileniyorum ve çok mutluyum eğer erkekler benle yatmak isterse her türlü muğamele yaparım bekliyorum.

  10. merhaba
    eşcinsel olduğumu 15 yaşında fark ettm ama allahıma sonsuz şükürler olsun ilşkşye girmedim sadece bir kez taciz uğradım kurtulmak istşyorum kafamı takmamaya çalışıyorum ama olmuyo benim yardıma ihtiyacım var lütfen yardımcı olun ?

  11. geyım ailem tarafından ölümle tehdıd edıldığım ıçın evden kovuldum yardıma ıhtıyacım var bn ıstemedım boyle olmak ama hayat daha genc yasda bnı bu hale soktu 21 yasında bır gencım ne yapmam gerekıyr

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir